13 Ekim 2021 Çarşamba günü 14:00 – 16:00 saatleri arasında Zoom Webinar bağlantılı olarak “21. Yüzyıl Müşteri Davranışları” semineri gerçekleştirilecektir.
Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin 11 Ekim Pazartesi günü saat mesai saati bitimine kadar kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderilecektir. Bu sebeple, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.
Eğitim Programı
- Müşteri kavramının değişen yeni boyutu
- Günümüz dünyasında değişen müşteri beklentilerine genel bir bakış
- Değişen müşteri ihtiyaçları için işletmeler ne kadar değişiyor?
- Kültürler müşteri davranışını nasıl etkiliyor?
- Müşteri davranışları ve teknoloji arasındaki pozitif korelasyon
- Müşteri şikayetleri nasıl fırsata çevrilir?
- 21. YY da yeniden yapılandırılması gereken müşteri iletişimi gereklilikleri
- İç ve dış müşteri memnuniyetini sağlama stratejileri
- Marka-Çalışan-Müşteri uyumu
- Yeni müşteri kazanma ve mevcut müşteriyi elde tutma stratejileri ve işletmeye getirileri
- Müşteri sadakat programları ve uygulama örnekleri
- Hedonik müşteri ve rasyonel müşteri davranışları arasındaki farklar pazarı nasıl etkiler?
- İşletmenizin farklılarını nasıl anlatırsanız etkili olur?