Eğitimler

Değer Odaklı Müzakere Yönetimi



16 Mart 2023, Perşembe
14:00 - 16:00

Eğitim Hakkında

Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.

Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden,  üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.

Eğitim Programı

Eğitimin Hedefi

Değer Odaklı Müzakere Yönetimi eğitimi dış müşteriler ile müzakere halinde olan tüm yönetici ve üst düzey yöneticilerinin, kurum hedeflerine ulaşmak adına ortaya koydukları bireysel davranış ve yetkinliklerin daha yüksek bir farkındalıkla yönetilmesi amacıyla tasarlanmıştır.

Müzakere yönetiminde ustalık; çıkmaza girebilecek anlaşmaları kapatmak, teklif edilen hizmetle ilgili değer araçlarını etkin kullanmak, farklı beklentileri ortak çıkarlara hizmet edecek şekilde hizalamak, farklılıkları maliyeti yüskek çatışmalara dönüşmeden önce çözümlemek ve rekabet odaklı düşünce ile müşteri odaklı yaklaşımı harmanlamak ekseninde ele alınmaktadır. Tüm bu bileşenlerin doğru, değer odaklı ve en önemlisi ikna edici bir yaklaşımla stratejiye dönüşmesi ise etkin bir planlama ile mümkündür.

Değer Odaklı Müzakere programında, farklı kişilik, kültür ve kuşak dinamikleri ile müzakerelerde etkili olacak araçlar paylaşılır.

 

Müzakere Planlama

  • Başarılı müzakerelerin kilit unsuru olan planlama parametrelerine hakim olmak
  • Müzakere planlama matrisini anlamak ve etkin kullanmak
  • Müzakere edilecek kişi ve kurum ile ilgili kilit bilgiler doğrultusunda farklı strateji geliştirmek 

Müzakere Çözümleme ve Değer Sunumu

  • Müzakere pozisyonlarını anlamak ve her bir pozisyonun gerektirdiği farklı müzakere stratejileri geliştirme konusunda uzmanlaşmak
  • Etkin soru sorma, aktif dinleme ve bilgi yorumlama alanlarında derinleşmek
  • Birbirinden farklı olan bireysel ve kurumsal ihtiyaçları doğru anlamak

Müzakere Süreç Yönetimi

  • Karar alma süreçlerini etkileyen duygusal ve bilişsel dinamikleri kavramak
  • Farklı kültür-kişilik ve kuşakların karar dinamiklerini anlamak
  • Müzakere eden tarafların (partiler) duygusal ihtiyaçlarını doğru anlamak
  • Bireysel farklılıklar ile hizalı iletişim yaklaşımlarına hakim olmak

Anlaşma ve Alt Müzakere Yönetimi

  • Değer bileşenleri kavramına üst düzeyde hakim olmak
  • Finansal rekabete dayalı direnişleri kurum menfaatine hizmet edecek şekilde çözümlemek

 

 

Bizi Takip Edin

Eğitimlerimiz ile ilgili haberleri sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilir, güncel bilgilere erişebilirsiniz.