Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.
Eğitim Programı
Günümüzde küreselleşme, iş dünyasını daha da entegre hale getirerek uluslararası ticaretin önemini artırmıştır. Ancak, farklı coğrafyalardan gelerek bir araya gelen işletmeler, karşılaştıkları kültürel farklılıklarla başa çıkmak zorunda kalmaktadırlar. Dış ticarette kültürel farklılıkları etkili bir şekilde yönetmek, başarılı bir iş stratejisi oluşturmanın temel taşlarından biridir.
Bu düşünceye paralel olarak Dış Ticarette Kültürel İlişkiler ve Kültürel Farklılıklar eğitim programı, iletişimde etkinlik, empatik karar verme süreçleri, müşteri memnuniyetinde yaratıcılık, hukuki-etik uyum ve kültürel farklılıkları yönetme stratejilerine odaklanmaktadır.
Başarılı bir dış ticaret stratejisi oluşturmak ve sürdürmek için kültürel çeşitliliği kucaklamak, küresel pazarda
rekabet avantajı elde etmenin anahtarıdır. Dolayısıyla Dış Ticarette Kültürel İlişkiler ve Kültürel Farklılıklar eğitim programında farklı kültürleri iletişim ve karar verme süreçleri boyutunda yakından inceleyen Lewis modeli esas alınır.
Program Kazanımları |
|
İletişimde Etkinlik |
|
1 |
|
Karar Verme Süreçlerini Anlama |
|
2 |
|
Müşteri İlişkilerinde Yaratıcılık |
|
3 |
|
Farklı Kültürlerin Etik Anlayışları |
|
Eğitim Modülleri |
|
Teorik İçerik |
|
Örnekler |
||
|
Kültürler Arası Farklılılar ve İletişim Modelleri |
yaklaşımları |
uyum örneği |
|||
|
|
Farklı Kültürlerle İşbirliği Başlatma ve Sürdürme |
|
|
|
|
|
|
Farklı Kültürlerin Değer Algısı |
|
kültürel uyumun önemi |
|
|
|
|
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Kültürel Farklılıklar |
|
yönetimi
|
|
|
|
|