Eğitimler

Firmaların Davranışsal Ekonomi Perspektifiyle Müşteri Yolculuğu



25 Eylül 2024, Çarşamba
14:00 - 16:00

Eğitim Hakkında

Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.

Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden,  üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.

Eğitim Programı

Davranışsal Ekonomi Perspektifiyle Müşteri Yolculuğu

 

AMAÇ

Günümüzde markalar nörobilimsel bulguları kullanarak markalarının hedef kitlesiyle kurduğu etkileşimi zenginleştirmenin sayısız yolunu buluyorlar. Tüketicinin mantığı kadar bilinçaltına, duygularına mesaj gödnerip karar alma mekanizmalarını etkiliyor.

Bu durum, özellikle kendi kurumları için en doğru satın alma kararını vermek durumunda olan marka karar vericilerini etkileyebilmek için daha bile önemli hale geliyor. Görev tanımları gereği onaylamaları gereken satın alma kararları, 100 bin yaşındaki beynimizin en eski nöral ağlarında kaygı döngülerini tetikliyor ve stres yaratıyor. Davranışsal Ekonomi bulguları ise satın alma kararı veren kurumsal yöneticilerin bu kaygı ve stres mekanizmalarını dinginleştirip bariyerleri azaltıyor.

Dolayısıyla reklam görsellerinin tasarımından websitesinin dizaynına kadar markanın hedef kitlesi ile temas ettiği noktaları Davranışsal Ekonomi’nin bulguları ile zenginleştirip “dönüşüm / conversion” oranını artırmak mümkün.

Bu eğitimde, sadece Davranışsal Ekonomi ve Nörobilim’in temel bulgularını irdelemekle kalmayacağız, aynı zamanda müşterilerimizle olan ilişkimizde bu bulguları kullanarak ticari yarar sağlamanın da yollarını keşfedeceğiz.

İÇERİK

  1. Davranışsal Ekonomi’nin Temel Bulguları Nelerdir?
    • Beynimizin temel işleyiş prensipleri
    • Hızlı karar mı, yoksa doğru karar mı?
    • Kararlarda duyguların yeri ve önemi
    • Temel karar alma mekanizmalarımız
    • Kararlarımızı etkileyen ana faktörler
  2. İletişim Materyallerimizi Nörobilim Işığında Nasıl Geliştirebiliriz?
    • Duyu pazarlamasıyla iletişim materyallerimizi güçlendirmek
    • Müşterimizin etkin dikkat alanını doğru kullanmak
    • Bilişsel bariyerleri ortadan kaldırmak
    • İletişim materyallerinde ödül, güven, onay ve kazanma hissi uyandırabilmek
  3. Tüketici İle Temas Noktalarımızı Nöro-Check Up’dan Nasıl Geçirebiliriz?
    • Tüketicinin APP ve WEB deneyimini iyileştirmek için 9 teknik
    • Deneyim yolculuğunu sekteye uğratan temel hataları düzeltmek
    • Nörobilimsel perspektifle deneyim mimarisini iyileştirmek

Kayıt Olun


Bizi Takip Edin

Eğitimlerimiz ile ilgili haberleri sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilir, güncel bilgilere erişebilirsiniz.