Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.
Eğitim Programı
EĞİTİM KAZANIMI
Bu gelişim programının , katılımcının iş yaşamına katkı sağlayabilmesi, bu eğitim ile edinecekleri yeni bilgileri iş yaşamında aktif olarak kullanabilmesi ve iş yaşamını zenginleştirici yeni öğeleri içermesi en önemli kazanımdır. Sizlerin de başlıca konusu olan ihracatı büyütmek ve üyelerinize daha kazanımı yüksek edinimler sağlamaya yarayacak bu eğitim ile kültürler arası iletişimde dikkat edilmesi gereken hususlar, B2B görüşmeleri ,uluslararası arenadaki fuar organizasyonları vb prezentasyon süreçlerinde yapılacak hazırlıklar ve global müşteri memnuniyeti sağlayacak donanımlara ulaşmak için önemli bir araç olacaktır. Bunlara ek olarak müşterinin çevresini her geçen gün daha da güçlü saran teknolojik uyarılar ve diğer müşteri deneyimlerini nasıl hedef ve sonuç odaklı olarak yürütebilecekleri konusunda kazanım elde edeceklerdir.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Pazarlama neden satışın gölgesinde kaldı?
- Kaliteli bir ürüne sahip olmak ihracat için yeterli mi?
- İhracata ürün nasıl hazırlanır?
- Müşteri deneyimleri süreçlerinizi nasıl yönetiyorsunuz?
- Kurumsal sosyal sorumlukluk,sürdürülebilirlik ve müşteri memnuniyeti kavramlarının revizyonu
- B2B Görüşmelerine yeni bir bakış açısı
- Kültürler arası iletişimin önemi
- Yeni iş dünyasına hızlı giren yeni oyuncuların sırrı
- Müşterinize farkınızı nasıl anlatıyorsunuz?
- Kutulamak,paketlemek ve sunmak artık neden önemli
- Değişen pazarlama stratejileri derken siz son 2 yılda neleri değiştirdiniz ve neleri değiştirmeniz işinize yarar?
- Pazarlamada kollektif düşüncenin gücü