Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.
Eğitim Programı
İhracata Yönelik Satış Teknikleri Eğitimi
Eğitim Konusu :
Yurt dışı satış amaçlı bir sistem kurmak veya olanı geliştirmek için, ilk önce kurum satış stratejisi doğrultusunda, doğru kriterleri (5 P) belirlemek; “Doğru Ürün ve Hizmet grubu, Doğru Pazar/ülke, kanal, fiyat, satış organizasyonu, ve tutundurma çalışmaları” gerekiyor.
Bu doğrultuda satış faaliyetlerini ve bütçesini oluşturulması ve yönetebilmek için sayısal, ölçülebilir performans kriterleri, ölçme periyotları, ve sapmaların nasıl yönetilebileceği sistematiği de bu eğitim kapsamında örneklemelerle verilir.
İçerik:
- Mevcut Satış Verilerini Nasıl Değerlendirmek gerekiyor?
- Doğru Ürün ve Pazar seçimi yaparken hangi verilere, hangi yöntemle bakılabilir?
- 5 P Analizi (ilk hedeflenen Pazar ve ürünler için analizin tanımlanması)
- Doğru yer, Doğru Pazar, Doğru firma
- Doğru Ürün
- Doğru Fiyat
- Doğru Ekip, doğru Organizasyon
- Doğru Tutundurma çalışmaları