Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.
Eğitim Programı
İçerik:
- Dönüşen Dünya, Yeni Normal ve İş Yaşamının Gereklilikleri
- VUCA ve BANI Dünyasında Çalışan-Yönetici Olmak
- Çalışanın-Liderin Alet-Takım Çantası
- Günümüzün İş Yaşamında Profesyonelin Yetkinlikleri: T Tipi İnsan Olmak
- İş Yaşamında Profesyonel Davranış
- Kurumsal Bağlılık
- Kurumsal Vatandaşlık
- Kişisel İmaj ile Kurumsal İtibara Katkı Sağlamak
- İş Yaşamında Motivasyon: “İşine Anlam Vermek”
- İş Profesyoneli Olarak Kendini Geliştirmek
- Profesyonel Yaşamda Hedef Belirlemek ve Aksiyon Alma İçin Karar Verebilmek
- Profesyonel Yaşamda “Stratejik Dönüm Noktalarını” Yakalamak ve Proaktif Olmak
- Profesyonel Yaşamda “Pareto İlkesini” Uygulamak ve Kaynakları Etkili Kullanmak
- Profesyonel Yaşamda Zaman Yönetimi
- Profesyonel Yaşamda Etki Alanına Odaklanmak
- İş Yaşamında Etkili İletişim Teknikleri
- İş Yaşamında Kendini İyi İfade Edebilmek
- İş Yaşamında Etkili Dinlemek
- İş Yaşamında Empati Kurmak ve Duygudaşlık
- İş Yaşamında “Sen Dili” yerine “Ben Dili” Kullanmak Suret,yle Yumuşak İletişimi Tercih Etmek
- İş Yaşamında Ricada Bulunma Sanatını Uygulamak: “Şiddetsiz İletişim” Kullanmak
- İş Yaşamında Geribildirim Alabilmek – Verebilmek: “Hamburger Metodu” Uygulamak
- İş Yaşamında “Kendini Tanıma Penceresini-Johari Penceresi” Kullanmak Suretiyle Çalışanların Birbirini Daha İyi Tanıması
- İş Yaşamında Uyuşmazlıkların Çözümünde İş Profesyonellerince Kullanılabilecek “Etkili Müzakere Teknikleri”
- İş Yaşamında İş Profesyonellerince Kullanılabilecek “İkna Teknikleri”
- İş Yaşamında Öz Muhasebe Yapabilmek ve Katılımcının Kendini Analizi
- İş Yaşamında Profesyonele “Profesyonel Gelişim Yol Haritası” Paylaşımı
- İş Yaşamında Profesyonele “Okuma Listesi” Paylaşımı