Uludağ İhracatçı Birlikleri organizasyonun da 09 Mart 2022 Çarşamba günü Zoom Webinar bağlantılı olarak “Müşteri Deneyimi Yönetimi” semineri gerçekleştirilecektir.
Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin 08 Mart 2022 Salı günü saat 13:00’e kadar kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderilecektir. Bu sebeple, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.
Eğitim Programı
Herkesin hayatında yaşadığı unutulmaz anlar vardır. Çocuğunuzun ilk adımını atması, üniversite sınavındaki başarınızı öğrendiğiniz mesaj, yeni işinizdeki sıcak karşılama, iki yıl önce kaldığınız otelin oda tercihinizi hala hatırlaması, hoşlandığınız insanın gönderdiği sürpriz çiçek…
Müşteri deneyimi yönetiminin temellerini ele alan bu eğitim duyguların karar alma süreçlerindeki önemini, şirketlerin müşterilerde duygusal bağ yaratan deneyimleri nasıl tasarlayabileceğini dünyadan harika örneklerle sunuyor ve müşteri deneyimi yönetimini temel bir rekabet stratejisi olarak ortaya koyuyor.
Eğitim müşterilere emsalsiz duygusal deneyimler yaşatmanın temel metodolojilerini son derece zengin örneklerle sunarken, müşteri odaklı dönüşüm yapmak isteyen firmalara yol gösteriyor. Seminer her fonksiyondan ve her seviyeden katılımcıların müşteri deneyimine bizzat nasıl katkıda bulunabileceklerini de ilginç gerçek hikayelerle anlatıyor.