Eğitimler

Müşteri Ve Pazar Araştırmalarında Gerçek Sesleri Duyabiliyor Muyuz? Veri Toplama, Geçerlik Ve Güvenirlik Üzerine Kritik Yaklaşımlar



15 Mayıs 2025, Perşembe
14:00 - 16:00

Eğitim Hakkında

Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.

Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden,  üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.

 

Eğitim Programı

Müşteri ve Pazar Araştırmalarında Gerçek Sesleri Duyabiliyor Muyuz?

Veri Toplama, Geçerlik ve Güvenirlik Üzerine Kritik Yaklaşımlar

  • Yanıltıcı Veriler: Tüketici Anketlerine Ne Kadar Güvenebiliriz?
    • Müşteri yanıtlarını etkileyen psikolojik ve çevresel faktörler
  • Veri Yığını mı, İçgörü Hazinesi mi?
    • Etkili anket tasarımıyla veriyi anlamlı içgörülere dönüştürmek
  • Görünenden Fazlası: Gizli Önyargılar ve Algı Yönetimi
    • Küçük seçimlerden doğan yanlılıklar ve sonuçlara etkisi
  • Katılımcı Psikolojisi: Herkes Gerçeği mi Söylüyor?
    • Sosyal beğenirlik, dikkatsiz yanıtlama ve geri bildirimlerin gerçekliği
  • Geçerlik ve Güvenirlik: Sağlam Araştırmaların Olmazsa Olmazları
    • Müşteri araştırmalarında güvenilirlik için temel ilkeler
  • Dijital Çağda Veriye Ulaşma: Çevrimiçi Araştırmaların Güçlü ve Zayıf Yönleri
    • Dijital anketlerin fırsatları ve sınırlamaları
  • Fikir İhracına Giden Yol: Doğru Veri ile Rekabet Avantajı Yaratmak
    • Pazar içgörülerini kullanarak stratejik kararlar almak

 

Kayıt Olun


Bizi Takip Edin

Eğitimlerimiz ile ilgili haberleri sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilir, güncel bilgilere erişebilirsiniz.