Herkesin hayatında yaşadığı unutulmaz anlar vardır. Çocuğunuzun ilk adımını atması, üniversite sınavındaki başarınızı öğrendiğiniz mesaj, yeni işinizdeki sıcak karşılama, iki yıl önce kaldığınız otelin oda tercihinizi hala hatırlaması, hoşlandığınız insanın gönderdiği sürpriz çiçek…
Müşteri deneyimi yönetiminin temellerini ele alan bu eğitim duyguların karar alma süreçlerindeki önemini, şirketlerin müşterilerde duygusal bağ yaratan deneyimleri nasıl tasarlayabileceğini dünyadan harika örneklerle sunuyor ve müşteri deneyimi yönetimini temel bir rekabet stratejisi olarak ortaya koyuyor.
Eğitim müşterilere emsalsiz duygusal deneyimler yaşatmanın temel metodolojilerini son derece zengin örneklerle sunarken, müşteri odaklı dönüşüm yapmak isteyen firmalara yol gösteriyor. Seminer her fonksiyondan ve her seviyeden katılımcıların müşteri deneyimine bizzat nasıl katkıda bulunabileceklerini de ilginç gerçek hikayelerle anlatıyor.