Eğitimler

Pazar Araştırma Yöntem ve Uygulamaları



17 Mart 2022, Perşembe
14:00 - 16:00

Eğitim Hakkında

 

Uludağ İhracatçı Birlikleri organizasyonun da 17 Mart 2022 Perşembe günü Zoom Webinar bağlantılı olarak “Pazar Araştırma Yöntem Ve Uygulamaları” semineri gerçekleştirilecektir.

Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin 16 Mart 2022 Çarşamba günü saat 13:00’e kadar kayıt yaptırmaları gerekmektedir.

Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderilecektir. Bu sebeple, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.

Eğitim Programı

Pazar Araştırma Yöntem ve Uygulamaları

 

Global pazarlar, kendi içinde birçok belirsizliği, farklılığı ve dinamiği barındırır. Dolayısıyla girişimcilerin pazara giriş stratejilerini verilerle desteklemesi hayati öneme sahiptir.

Öte yandan, veri yağmuruna tutulmamak için stratejik öneme sahip veriyi bilimsel bir şekilde toplayıp analiz etmek gerekir.

Bunun için de temel veri platformlarını ve araştırma metotlarını bilmek, veriye dayalı alacağınız kararları güçlendirir.

Bu eğitimde, bilimsel araştırma metotlarını öğrenerek sağlıklı analizler yapmanın yollarını görebileceğiniz gibi, hali hazırdaki mevcut veri kaynak ve platformlarını nasıl kullanabileceğimizle ilgili içgörüye sahip olacaksınız.

 

Eğitimin Kazanımları

•             Yeni bir pazara girerken hangi araştırmalara ihtiyaç olacağını anlamak.

•             Bir ülkeyi araştırmacı gözüyle değerlendirirken ele alınan verileri ve faktörleri tanımak.

•             Bilimsel araştırma metotlarıyla kaliteli verileri ve içgörüleri üretmenin yollarını görmek.

•             Hali hazırda sık kullanılan global veri kaynaklarını tanıyarak hangi çözümleri sunduklarını deneyimlemek.

 

Eğitimin İçeriği

 

•             Pazar Araştırmanın Ana Odakları ve Araştırma Türleri

•             Pazar Araştırma Metodları ve Temel Veri Toplama Teknikleri

•             Ülke Bazlı (Cross-National) Analizlerde Ele Alınan Değişkenler ve Kavramlar

•             Global Veri ve Analiz Platformları (Euromonitor, GWI, eMarketer, etc)

 

Hedef Kitle: Bir şirket içinde, çalıştığı departman ne olursa olsun Pazar araştırmasından fayda sağlayabilecek, Pazar araştırma yöntem ve yaklaşımlarını öğrenmek isteyen

 

Bizi Takip Edin

Eğitimlerimiz ile ilgili haberleri sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilir, güncel bilgilere erişebilirsiniz.