Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.
Eğitim Programı
PAZARLAMADA YAPAY ZEKA VE OTOMASYON
1. Amaçlar
Eğitimin amacı, katılımcılara Yapay Zeka ve otomasyon çözümlerinin pazarlama alanındaki verimlilik, etkinlik ve yatırım getirisini artırmak için nasıl kullanılabileceği konusunda kapsamlı bir anlayış kazandırmaktır. Bu ana amaç doğrultusunda detaylı bir şekilde ele alınacak sorular şunlardır:
a. Yapay Zeka temelli otomasyon süreçleri, pazarlama kararlarının verimliliğini hangi koşullarda, nasıl ve neden artırır?
b. Gitgide büyüyen ve çeşitlenen veri (sosyal medya, satış, performans verisi vb.) ile Yapay Zeka nasıl beslenir ve daha verimli otomasyon süreçleri nasıl elde edilir?
c. Otomasyon süreçlerinin tüketici karar verme süreci ve davranışı üzerindeki etkileri nelerdir? Bu etkileri anlayarak, tüketici ile daha verimli etkileşim kuran otomatik süreçler nasıl inşa edilebilir?
2. İçerik
Eğitim, üç ana konu üzerine odaklanmaktadır:
1. Yapay Zeka ve otomasyon ile pazarlama kararlarını nasıl daha verimli hale getirebiliriz?
- Hedef tüketiciye göre kişiselleştirilmiş iletişim kampanyalarının sunulması, A/B testleri ve kullanıcı arayüzü optimizasyonu, fiyat ve promosyon kararlarının dinamik olarak belirlenmesi, satış ve dağıtım kanalları arasında koordinasyonun sağlanması, iletişim kanalları arasında otomatik içerik dağıtımı, ürün portföyü optimizasyonu, yaratıcı içeriklerin oluşturulması
2. Büyük veri ile daha verimli otomasyon süreçleri nasıl elde edebiliriz?
- Farklı kaynaklardan (sosyal medya, performans vb.) veri nasıl elde edilir?
- Veri nasıl işlenir hale getirilir? Büyük veri nasıl filtrelenir ve yapısallaştırılır?
3. Yapay Zekâ ve otomasyonun tüketici üzerindeki etkileri
- Algoritmalar, tüketici istek ve davranışını nasıl etkiler?
- Otomasyon, tüketicinin karar verme sürecini nasıl değiştirir?
- Tüketiciler, Yapay Zeka ile nasıl iletişim kurar? Yapay Zeka tarafından verilen kararlara nasıl tepki verir?
- Tüketici ile en doğru şekilde etkileşime geçecek algoritmalar nasıl tasarlanmalıdır?