Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.
Eğitim Programı
Yerinde Kalite Eğitimi
Eğitim Konusu :
Yerinde Kalite felsefesi değeri üreten (işi yapan) kişinin her defasında işini sıfır hatayla, hep doğru yapmasını amaçlayan bir üretim ve yönetim biçimidir. Kaliteyi kaynağında yani yerinde sağlayan bu anlayış, kontrol ve tamirler olmadan müşteriye hatasız (sıfır hatalı) ürün göndermeyi sağlar. Bu teknikte tüm çalışanlar kendi ürettikleri ürünlerin kalitesinden tam sorumludurlar. Yerinde Kalite sisteminde hata önlemeye yönelik planlama yapılır ve problem oluşmadan önlem alınır ama yine de hata oluşursa, oluşan hataların kök nedeni bulunur ve tekrarı önlenir.
Bu eğitimde Japon firmalarının 1950’li yıllardan bu yana kaliteyi sürekli geliştirerek dünyanın en kaliteli ve hatasız ürünlerini üretmesini sağlayan Yerinde Kalite sisteminin temel ilkeleri, teknikleri, çalışan boyutu ve uygulama planı anlatılacaktır.
Eğitim İçeriği:
- Yerinde Kalite nedir?
- Yerinde Kalite Faaliyetleri
- Hatanın Tespiti ve İzolasyon
- Günlük Problem Çözme Faaliyetleri
- Günlük Yerinde Kalite Toplantıları
- Temel Araçlar (Poka-Yoke, Jidoka, Andon)
- Uygulama Gelişim Planı