Person

Hakan Tetik



165 Öğrenci
1 Eğitim

Hakkında

Ben hayatın içinden yaşadıklarımdan yola çıkarak yazmayı,konuşmayı ve insanların kalbine seslenmeyi

severim.Samimi olmaya, okuyucularımla ve dinleyicilerimle aynı dili konuşmaya önem veririm; kuralları zorlayan ezberleri bozan birisiyim.Strateji benim kisisel hobim, müşteriler bence iş yaptığımiz insanlar bitmeyen merak alanım ve benim için bildiklerimizi bırakmak memleket meselesi :)

 

  • İlgi Alanlarım 4 Ana Fonksiyonda Yoğunlaşıyor: Strateji, Unlearn, Pazarlama ve Ürün Yönetimi
  • Bence İşletme DNA’sında Olması Gereken 4 Kritik Yetenek Var: Strateji, Dönüşüm yeteneği, Müşteri Deneyimi ve İnovasyon
  • 4 Dilde Destek Verebiliyorum: İngilizce, Almanca, Türkçe ve Patron Dili
  • 4 Konuda Farklıyım: Çıktı Üretirim, Gaza Getiririm, Yaşadıklarımı Anlatırım ve “Olmaz!” Demeyi Sevmem!
  • 30+ yıllık meslek hayatımda farklı konularda, farklı dertleri çözmekle uğraşırken çoğu işletmenin stratejik bakış açısında eksikler olduğunu,çoğunun müşterilerini gerçekten tanımadığını ve bu yüzden pazar odaklı doğru ürünler / servisler geliştirmekte zorlandıklarını – özetle müşterilerinin kalbine giden yolu göremediklerini keşfettim.
  • Beni soracak olursanız;

1968 yılında Bursa’da doğdum, ilk ve orta eğitimini Almanya’da tamamladıktan sonra İstanbul Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun oldum. Daha sonra Marmara Üniversitesi Almanca İşletme bölümünden Yüksek Lisans derecesi (MBA) ve 2008 yılında İşletme/pazarlama alanında Işık Üniversitesinde Doktora derecemi (PhD) aldım.

Erken yaşlarda meslek hayatına plasiyer olarak sıcak satış ile başladım, İTÜ’de son sınıfta okurken profesyonel çalışma hayatına Penta Bilgisayar A.Ş. Kurucu ve Genel Müdür olarak başladım. Daha sonra çeşitli firmalarda Satış ve Pazarlama Müdürlüğü, İş Geliştirme Direktörlüğü, İş Çözümleri Direktörlüğü ve Genel Müdürlük gibi farklı görevlerde bulundum.

2004 yılında profesyonel iş hayatımı sonlandırdım. O zamandan beri çeşitli şirketlerde kurucu ortak, yatırımcı veya yönetim kurulu üyesi olarak meslek hayatıma devam ediyorum – kendime sürekli yeni yatırımlar yapıyorum. Aynı zamanda dünyanın önde gelen şirketlerine strateji, pazarlama ve ürün yönetimi fonksiyonlarında yardımcı oluyorum. Her işletmenin Strateji, Dönüşüm, Müşteri Deneyimi ve İnovasyon kültürlerine sahip olmasını gerektiğini düşünüyorum. Bu yüzden ağırlıklı olarak bu alanlarda eğitim, konuşma ve danışmanlık hizmetleri veriyorum. Zamanım oldukça işletmelerin yönetim/icra kurullarında görev alarak farklılaşmalarına yardımcı oluyorum.

  • Bugüne kadar 200.000’den fazla kişiyle hem eğitimlerimde hem de ulusal ve uluslararası konferanslarda fikirlerimi paylaştım – çeşitli platformlarda konuşmacı olarak bulundum; çeşitli ödüller kazandım, makalelerim ve araştırmalarım uluslararası düzeyde kabul gördü.
  • Strateji Geliştirme, Müşteri Deneyimi Yönetimi, İnovasyon Süreci, Ürün Geliştirme ve Stratejik Pazarlama konularında yaptığım çok sayıda proje var. İşletmelere her zaman “stratejik konumlanma”, “yenilik” ve ”farklılaştırma” öneririm. CRM, Omnikanal yapılar, Müşteri deneyimi ve Teknoloji ile pazarlama, sosyal ağların B2B2C’de kullanımına yönelik projelerim ile de tanınırım.

İLGİ ALANLARIM 4 TEMEL ANA FONKSİYONDA YOĞUNLAŞIYOR:

STRATEJİ, UNLEARN, PAZARLAMA & ÜRÜN YÖNETİM

İŞLETME DNA’SINDA OLMASI GEREKEN 4 KRİTİK YETENEK VAR:

STRATEJİ, DÖNÜŞÜM YETENEĞİ, MÜŞTERİ DENEYİMİ & İNOVASYON

4 DİLDE DESTEK VEREBİLİYORUM:

İNGİLİZCE, ALMANCA, TÜRKÇE VE PATRON DİLİ

4 KONUDA FARKLIYIM:

ÇIKTI ÜRETİRİM, GAZA GETİRİRİM, YAŞADIKLARIMI ANLATIRIM VE OLMAZ DEMEYİ SEVMEM J

UZMANLIK ALANLARIM…

  • Müşteri Deneyimi
  • İç Müşteri Deneyimi
  • CRM & Segmentasyon
  • Stratejik Düşünme
  • Dönüşüm Yönetimi
  • Sadakat Sistemleri
  • Unlearn – Bildiklerimizi Bırakmak
  • Stratejik Pazarlama
  • İş/Ürün Geliştirme
  • İnovasyon Yapılanması
  • B2B ve B2B2C
  • Ürün Yönetimi
  • Tasarım Odaklı Düşünme
  • İş Modeli Geliştirme
  • NPS
  • Omni Kanal Pazarlama
  • Müşteri Odaklılık

 

 BAZI KONUŞMA & WORKSHOX BAŞLIKLARIM…

  • Stratejik Pazarlama ve Konumlanma
  • Stratejik Yönetim ve Doğru İş Modelleri
  • Dönüşüm Yönetimi
  • Unlearn – Bildiklerimizi Bırakmak
  • Müşteri Deneyimi  ve Yönetimi
  • İç Müşteri Deneyimi
  • Müşteri Odaklılık
  • Pazar Odaklı Ürün Geliştirme
  • Dinamik Segmentasyon
  • Olağanüstü ürünler nasıl yapılır ?
  • Sürdürülebilir iş modelleri nasıl kurulur?
  • Stratejik düşünerek nasıl fark yaratılır?
  • Stratejik CRM ve Sadakat
  • Business Stand-Up
  • Omnichannel Marketing
  • Innovation & Creativity
  • Customer Insight & Personas
  • Unlearning for the Future

TÜRKİYE REFERANSLARIMDAN BAZILARI …

THY, Doğuş Otomotiv, Arçelik, N11.com, Allianz Sigorta, Superonline, Halkbank, Danone, Turkcell, Coca Cola, Avea, Bilim İlaç, Doğadan, Penti, Migros, Finansinvest, Nestle Erikli Su, Yapı Kredi Bankası, Türk Telekom, Japan Tobacco International, Mercedes, Otokoç, Turkcell Teknoloji, Novartis, Nobel İlaç, IMMIB, Novo Nordisk, Bileşim.,Türk Demirdöküm, KYSD, ITKIB, İşmont, Konyalı Grubu, Ford Otosan, Doğan Yayın Holding, Abalıoğlu Holding, Bizimgaz, Rixos Grubu, Anadolu Hayat Emeklilik, e-bebek.com, Flo, Vestel, Kale Grubu, Çelik Çorap, GNC, YKM, Nacar, AON Sigorta, Boyner, Bernardo, Koçsistem, Denizbank, TMI, Arena Bilgisayar, Bizim Toplu Tüketim, Hürriyet Emlak, Estee Lauder Clinic, Oyak Holding, Bunge, Çırağan Kempinski, Unilever, Evyap, CallUs, Atılım Üniversitesi, Alstom, Total, DeFacto, Royal Halı, Pernod Ricard, Novartis, Koç Üniversitesi

EĞİTİM HAYATIM …

Işık Universitesi, PhD                                                                                                           2008

Marmara Universitesi, MBA                                                                                                1998

Istanbul Teknik Universitesi, B.S. Bilgisayar Mühendisi                                                      1993

Bizi Takip Edin

Eğitimlerimiz ile ilgili haberleri sosyal medya hesaplarımızdan takip edebilir, güncel bilgilere erişebilirsiniz.