Hakkında
Reklamcı, marka danışmanı, akademisyen ve yazar Uğur Batı, aralarında çok satanlar da olan 13 kitabın yazarıdır.
Aynı zamanda Harvard Business Review, Bloomberg Businessweek, BrandMap, Grafik Tasarım ve Milliyet.com.tr gibi yayınlarda köşe yazarlığı yapmaktadır.
Reklamın Dili, Marka Yönetimi, Enneagram ile Kişilik Analizi, Kendine İyi Bak, Dijital Oyunlar, Tüketici Davranışları, Ben Bilmem
Beynim Bilir ve Sinaps adlı kitapları yazan Uğur Batı’nın Azraa-eel Menkıbeleri adlı romanı, Aşkın Karanlık Yüzü, Karanlık Yılbaşı
Hikâyeleri ve Anadolu Korku Öyküleri adlarıyla öykü kitapları da olan Uğur Batı, marka, reklamcılık, karar bilimi ve nörobilim alanlarındaki bu kitaplarla en çok satan yazarlar arasındadır.
Mevcut durumda pek çok ulusal ve uluslararası markanın danışmanlığını da yapan Batı, kariyerinde Avrupa Birliği Projeleri Yöneticisi,
Dünya Bankası Projeleri Yöneticisi olarak bulunmuştur. Borsa İstanbul bünyesindeki Sürdürülebilirlik Endeksi, Kurumsal Yönetim
Endeksi ve Özel Pazar gibi birimlerin kurulmasında da rol almış Uğur Batı, bugüne kadar Türkiye ve yurt dışında 1000 üzerinde sunum gerçekleştirmiştir. Uluslararası pek çok üniversite ve konferansa eğitimci ve keynote speaker olarak katılmış, yıllar içerisinde CNN
Türk, Star TV, Habertürk TV, Bloomberg TV, NTV ve TRT gibi televizyonlarda programlara katılımcı olarak yer almıştır.
Dünyanın ilk nöropolitik kitabı ile New York Times, The Times gibi uluslararası gazetelerde röportajlar gerçekleştirmiş olan Uğur Batı, nöropazarlama alanında Türkiye’de laboratuvar çalışmaları yapan en önde gelen akademisyen konumundadır.
Aynı zamanda Reklam Yaratıcıları Derneği Başkan Yardımcılığını da yürütmüş olan Batı, ödüllü bir reklamcıdır.