Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.
Eğitim Programı
Eğitim içeriği:
- Yeni veya mevcut İşinizde; yeni bir iş modeli kurmak, işi geliştirmek ve yeni pazarlara ulaşmak mümkün,
- Hem a-ihtiyaç bazlı hem de b-ciro bazlı (olası) müşteri segmentlerini saptamak yolu yarılamaktır;
- Hangi coğrafyalar?
- B2B / B2C / B2B2C
- Demografi
- Yaşam tarzı – kültürel kodları nelerdir?
- Beklenti ve ihtiyaçları nelerdir?
- Hedef pazarlama stratejinizi belirleyelim;
- Dikey mi yatay mı büyümek?
- Mevcut müşterinin hacmini karlılığını mı arttırmak?
- Rakiplerden müşteri mi çevirebilmek?
- Yeni müşteri mi yaratmak?
- Karlılığa mı odaklanmak?
- Dikey mi yatay mı büyümek?
- Potansiyel müşterilere çeşitli kanallarla ulaşmak artık daha hızlı ve ekonomik. Hangi kanal ve kaynakları etkili bir şekilde kullanabilirsiniz?
- Pazarlama görevlerini etkili ve verimli hale getirelim,
- Rakipleri az çok biliyorsunuzdur, bilmediğiniz rakipler de vardır. Onları B2B / B2C müşterilerin gözüyle analiz edelim,
- B2B ve B2C (olası) müşteriler, rakip veya ikame ürünleri / hizmetleri kullanmak yerine neden sizi tercih etsinler?
- Strateji Kanvas, Businness Canvas, ERRC modelleri ile kullanıcılarımıza – müşterilerimize değer yaratalım, bir yandan da gereksiz maliyetleri gözden geçirelim,
- Dijital pazarlama konisini ve yapay zekayı ‘growth marketing’; pazarı büyütmek ve nokta atışı yapmak için kullanalım…