Hakkında
International Trade Center’ın (ITC) sertifikalı danışmanı ve Trend Group Pazarlama ve Araştırmanın kurucusudur. Stratejik planlama ve pazarlama, B2B2C iş modeli geliştirme, içerik, pazar araştırma ve trend analizleri uzmanıdır.
Nurhan Keeler felsefe eğitimi gördü. Eski Yunanca dersleri aldı. Atina’da iki sene yaşayarak Modern Yunanca öğrendi. Farklı zamanlarda İngiltere, Yunanistan, İspanya, Almanya, Atlanta gibi yerlerde çalıştı.
İki sene profesyonel ülkesel turist rehberliği yaptı. Bu sayede Türkiye coğrafyası ve kültürel kodları daha fazla tanıma fırsatını buldu.
Nielsen Business Information şirketinde Ad-Hoc Pazar araştırmaları modelleyerek Türkiye’de 11 idari bölge ve 7 coğrafyanın kültürü + tüketimi üzerine araştırmalar yaptı.
The Coca-Cola Company’de üç sene, global ve yerel pazarlamayı destekleyen stratejik pazarlama, araştırma ve trendlerden sorumlu birimi yönetti. (Strategic Marketing Pre-Search Research Trends Manager)
Hanelerin alışveriş sepetini ve diğer harcama kalemlerini takip eden, penetrasyon, satın alma sıklığı ve markalar arası geçiş gibi stratejik verileri ölçümleyen GfK Hane Halkı Paneli’nin iki sene genel müdürlüğünü yaptı.
Çanakkale Troida Kadın Girişimi Üretim ve İşletme Kooperatifi’nin Farm17s markasının iş modelini geliştirdi, kurumsal kimliğini hazırladı, hibe sağladı ve e-ticareti ile sosyal medyasını yönetti.
Hem Koç Üniversitesi hem de Bilgi Üniversitesi’nde ‘visiting professor’ olarak dersler verdi.
2001 senesinden Trend Group Pazar Araştırma ve Danışmanlık’ı kurdu. B2B2C işletmelere, müşterilerinin güncel + gelecekteki ihtiyaçlarını saptamak için deneyimli bir ekiple kantitatif, kalitatif araştırmalar + trend analizleri sağlamaktadır. İşletmelerin yeni pazarlar kazanması, karlılıklarını arttırmaları, sürdürülebilir ve inovatif olmaları için strateji, fikir, içerik ve ürün geliştirmektedir.
Avrupa Birliği’nin fonladığı projelerde ‘pazarlama’, ‘pazar araştırma’, ‘iş modeli kurma ve geliştirme’, ‘dijital pazarlama’, ‘kurumsal ve stratejik planlama’, uzmanı ve ‘ekip lideri’ olarak yer almıştır. Birleşmiş Milletler’in kuruluşlarında uzman olarak projelerde yer almıştır.
Katar Hava Yolları için Katar’ı ziyaret edip, havayolu müşterilerine hediye edilmek üzere fincan desenleri tasarlamıştır.
2005 senesinden beri 95.0 Açık Radyo’da program yapmaktadır. Biofilia adındaki güncel programı yaşam kalitesini arttıran tasarımlar üzerinedir.