Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.
Eğitim Programı
Eğitimin Hedefi
Kurum İçi İletişim eğitimi, kurumu oluşturan birim ve kişiler arasında gerçekleşen bilgi ve düşünce alışverişini etkin bir şekilde yürütme ve yönetme amacıyla tasarlanmıştır.
Farklı yönetsel kademeler arasındaki koordinasyonun aksaksız sağlanması, bilgi paylaşımının üst düzeyde gerçekleşmesi ve diğerlerinin bakış açısıyla da iletişimin yönetilmesi konusunda farkındalığı arttırmak amacıyla tasarlanmış olan bu eğitim, etkili iletişimin çalışanlar arasında yarattığı güven, empati ve motivasyon konularına odaklanır. Kurumsal güven ortamının sağlamlığı ve bireysel endişe kaynaklarının azlığı kurum içi iletişimin pozitif olması için iki temel parametredir. Bu doğrultuda iletişimin kurum içi güveni arttırma yönündeki olumlu etkisi ve çalışanların endişelerini anlama, azaltma konularındaki gücü vurgulanır.
Kurum İçi İletişimde Dört Temel Etken
▪ Yüksek düzeyde; Bilgi sağlama – Etkileme – İkna Etme – Birleştirme eylemlerinin doğru iletişim ile olan bağlantısını vurgulamak
▪ Kurum içinde biçimsel olan iletişim kanallarını etkin kullanmak
▪ Kurum içinde biçimsel olmayan iletişim kültürüne uyum sağlamak
Kurum İçi İletişimde Bütünsel Kazanımlar
▪ Çalışan bağlılığını arttırmak üzere iç ilişkileri düzenlemek
▪ Çalışanlar arasında pozitif ortam yaratmak
▪ Çalışanların çevrelerindeki değişime olan farkındalığını geliştirmek
▪ Hedefe odaklanma sürecinde bireysel ihtiyaçları doğru anlamak
Şiddetsiz İletişim Kavramında Temel Unsurlar ve Empatik iletişim
▪ Aktif dinleme ve etkili iletişim ilişkisini doğru anlamak
▪ Buz Dağı Teorisi : Saklı kaygı, endişe, menfaat ve beklentilerin anlaşılması
▪ İletişimde çatışma dilinden uzlaşma diline geçiş araçlarını tanımlamak
Öz Müzakere ve Etkili İletişim
▪ Bireyin kendi iletişim paternini tanımasına yardımcı olmak
▪ Dört temel kişilik ve iletişim yaklaşımlarını anlamak
▪ Etkili iletişimde söz, dil ve beden dili anlamlandırmaları: sözel ve sözel olmayan iletişim araçlarını etkin kullanmak