Seminere katılım ücretsiz olup; seminere katılmak isteyen üyelerimizin kayıt yaptırmaları gerekmektedir.
Kayıt yaptıran üyelerimize seminerimizden bir gün önce mail adreslerine katılım linki gönderileceğinden, üyelerimizin mail adreslerini doğru girmeleri önem arz etmektedir.
Eğitim Programı
EĞİTİM KAZANIMI
Bir gelişim programının , katılımcının iş yaşamına katkı sağlayabilmesi, edindiği bilgileri iş yaşamında aktif olarak kullanabilmesi ve iş yaşamını zenginleştirici yeni öğeleri içermesi en önemli kazanımdır. İşte tam da bu nedenle bu eğitim ile katılımcılar müşteri algısında kendi iş dünyalarına göz atabilecekler, empatinin bir adım daha ilerisine geçip empati kavramını yeniden şekillendirecekler .Bunlara ek olarak müşterinin çevresini her geçen gün daha da güçlü saran teknolojik uyarılar ve diğer müşteri deneyimlerini nasıl hedef ve sonuç odaklı olarak yürütebilecekleri konusunda kazanım elde edeceklerdir.
EĞİTİM İÇERİĞİ
- Yeni iş dünyasında değişen pazarlama kavramı
- Değişime direnmek yada direnmemek, bütün mesele bu.
- İnfluencer olabilen işletme modelleri
- Müşteri tanımında ön görülemeyen genişleme
- Dikkat müşteri yazıyor
- Danışma noktasının yeri değişti
- Dijitalleşme ile müşteri deneyimi nasıl sağlanır
- İşletmeniz endüstri 5.0 ‘ın neresinde?
- Sadık müşteri mi daimi müşteri mi?
- Müşteriler neden diğer müşterileri dinler?
- Sizi kim,nerede,nasıl ,ne zaman ve neden anlatsın?
- Ezber bozanlarla iş birliği,
- Haydi kendimize iş çıkaralım,