''Pazarlama Problemlerine Veri Dayalı Çözümler' Semineri
Uludağ İhracatçı Birlikleri (UİB), UİB Akademi programları kapsamında ihracatçı firmaların iş hayatının farklı alanlarında gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla ''Pazarlama Problemlerine Veri Dayalı Çözümler'' konulu bir eğitim semineri düzenledi.
UİB Akademi programları kapsamında Veri Analizi Uzmanı Cihan Bozkuş'un konuşmacı olarak katıldığı eğitimde pazarlama sürecinde yaşanabilecek sorunlar ve bu sorunların çözümleri konuşuldu.
Moderatörlüğünü Aysel Yiğit'in üstlendiği seminerin ilk bölümünde ''Borç Ekonomisi ve Etkileri'' konusunda bilgiler paylaşan Cihan Bozkuş, düşen karlılık oranları ve dijitalleşmenin borç ekonomisi üzerindeki etkilerini grafikler eşliğinde anlattı.
Sonrasında pazar araştırma metotları konusunda konuşan Bozkuş, kalitatif ve kantitatif yöntemlerin arasındaki farkları ve nörobilimsel teknikleri katılımcılarla paylaştı.
Son bölümde ise pazarlamanın 6 problemi ve sayısız çözümlerini örneklerle ve grafiklerle birlikte anlatan Bozkuş, katılımcıların sorularını cevapladıktan sonra eğitim sona erdi.