Müşteri Bulma Yöntemleri Eğitimi

UİB AKADEMİ'DEN, “MÜŞTERİ BULMA YÖNTEMLERİ, TİCARİ VERİ TABANLARI, ÖNEMİ, SAĞLADIĞI FAYDALAR VE TİCARİ İSTİHBARAT” EĞİTİMİ

Türkiye'nin Genel Sekreterlik bazında en büyük ikinci ihracatçı birlikleri olan Uludağ İhracatçı Birlikleri (UİB), üyelerine düzenlediği eğitimlerle katkı sunmaya devam ediyor.

Online olarak gerçekleştirilen “Müşteri Bulma Yöntemleri, Ticari Veri Tabanları, Önemi, Sağladığı Faydalar ve Ticari İstihbarat” başlıklı eğitimde Mustafa Arda Uzun, UİB üyelerine sunum yaptı.

Uzun sunumunda, ücretli, ücretsiz, kısmen ücretli ve ücretsiz müşteri bulma yöntemleriyle ilgili bilgi verirken, örnekleri de katılımcılarla paylaştı.

İlgili Fotoğraflar