Müşterilerle Duygusal Bağ Kurabilme Semineri

MÜŞTERİ DENEYİMİNİN ÖNEMİ

Birbirinden farklı konularla üyelerinin hem iş hem de kişisel gelişimlerine katkı sunan Uludağ İhracatçı Birlikleri, eğitim dizisine, düzenlediği 'Müşterilerle Duygusal Bağ Kurabilme' konulu eğitimle devam etti.

Eğitmen Bora Özkent tarafından verilen eğitimde, Müşteri deneyiminin öneminden bahsedildi. Müşteri deneyimi yönetiminin temellerini ele alan eğitim, duyguların karar alma süreçlerindeki önemini, şirketlerin müşterilerde duygusal bağ yaratan deneyimleri nasıl tasarlayabileceğini dünyadan harika örneklerle sunup müşteri deneyimi yönetimini temel bir rekabet stratejisi olarak ortaya koydu.

İlgili Fotoğraflar